Nasıl bi' şey ki?

Fotoğrafım
Çok Boğaziçili, öyle ki mezun olmayı düşünmüyor. Çok crazygirl89. Çok kestane12. Çok “Yay” kadını, hatta “Yay-Yay” kadını. Çok kedi, gerektiğinde kaplan. Çok çığırtkan ama hep suskun. Çok kıskanç, hiç paylaşımcı. Çok “benim şarkım bu!” cu. Çok “bu da benim oldu artık!”çı. Çok şımarık, çok ukala. Çok renkgarenk ama hep siyah. Çok karışık, çok tekdüze. Çok uzattı ama napsın hep anlatası var. Çok çok. Çok da az. Hiç mutsuz, hiç mutsuz ve hala mutlu.

9.5.10

❾ :)

insanoğlu birilerine, bir şeylere tapmak için yaratılmış. kendimi adama raddesine gelecek kadar sevdiğim şeyler vardır benim de... bazıları nefes alıp veren cinsten, bazılarıysa öylesine cansız ki; benden daha fazla canlılar sanıyorum. işte o cansızlarımdan biri "9" ...


NINE! NEIN! Neden "9"? Spesifik "9"larım neler benim?


Bir aile geleneği olarak "9" ; 3 kuşak boyunca sporcu yetiştirmiş bir ailenin en miniklerinden biri olarak bana kalan bir miras belki de. "Şabanlar "9" giyer." gibi bir zorunluluk yok elbette, ama ben kendimi o formanın içerisinde inanılmaz derecede huzurlu hissediyorum. sırtımda başka bir sayı yazsa sanki zıplayamayacakmışım gibi geliyor. dokuzun kanatlandırıcı gücünün harun erdenay'dan kaynaklandığına da inanırım bazen. hani pegasus falan... bu arada harun erdenay'ı 9 giyindiği için mi idolüm seçmiştim minicikken, yoksa gerçekten o kadar iyi bir oyuncu muydu da daha kuralları bilmezken ekrana yapışırdım; hep bir muamma olarak kalacak..


"9" as a good luck charm ; nedense içinde dokuz sayısının geçtiği olaylar mutluluk vericidir. cevabının 9 olduğu bir tek matematik sorusunu bile yanlış yaptığımı hatırlamam mesela. 2008 ÖSS'de batırıp 2009 ÖSS'de hayallerimin okulunu kazanmamda kesin dokuzun payı var, kesin! "saat 9'da" diye sözleşilen buluşmaların 8'de olanlardan çok daha güzel olduğunu günlüklerime yazmışlığım var.

bir kedi için "9" ; her ne kadar yeni arkadaşlarım kedi lakabımı bilmese de böyle bir şey var evet, taa lise hazırlıkta başlayan bir olay. sırnaşma huyu mu derler, nankörlük mü? kimi de kara kedi diye çağırır. ama en çok kullanılan 2 lakabımdan biridir "kedi". bir arkadaşımın, üzerinde duvara ölüm sayılarını çentik atan kedili bir kupası vardı. hayatımda eşya hacılamak kadar nefret ettiğim bir şey yoktur, ama ilk kez yapmıştım. (yaptıııııııım diye bağarar!!) dokuz canlı olmadığımı biliyorum ama her kalp kırıklığında benim de çentik attığım bir defterim var. 6 canım kalmış..


ve sona geldik, bugun bu ordan burdan karışık yazıyı yazmamın nedenine.
SPORTS FEST'E SADECE
9 GÜN KALDI!



dünyanın en heyecanlı insanı olabilirim bu yüzden. facebookta kendi profil fotoma baktığımda bile kalbim küt küt oluyor. ofis'e giriyorum eski afişlere bakıyorum "acaba bu seneki nasıl olacak?" diye bin kere düşünmeden edemiyorum.


Benim için özel bir sayı "9" ...
Bu yüzden inanıyorum, bugün güzel olacak;

Sports Fest daha da güzel...
En güzeli...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder